Sibiu2010 – Orasul meu

Sibiul trebuie sa devina cel mai frumos oras din Romania.

„Am adus 50 de milioane de euro”

Posted by sibiu2010 pe iunie 30, 2008

Presedintele interimar al PNL, Adrian Iorgulescu, spune ca nu vrea sa intre intr-o competitie de imagine cu Klaus Johannis, dar face apel la sustinerea pe care a adus-o Sibiului in calitate de reprezentant al Guvernului. „M-ati avut ca ministru din partea Sibiului de mai demult. In decursul anului trecut am venit de cel putin 10-12 ori la Sibiu in calitate de ministru al Culturii. Nu vreau sa para ca fac campanie, dar am adus anul trecut cam 50 de milioane de euro la Sibiu. Si pe program, si pe investitiile majore din zona centrala si asa mai departe”, a declarat Adrian Iorgulescu. Dincolo de aprecierile sale pentru sibieni, el spera ca acestia sa vada aceste realizari. „Nu vreau sa ma bat in merite cu primarul. Dar, sibienii trebuie sa afle aceste lucruri.

(preluare din sibiu standard)

Un răspuns to “„Am adus 50 de milioane de euro””

  1. vasile said

    Acest individ numit Iorgulescu, cercetat penal vorbeste de parca ar da bani de la el. Banii nu ia dat la cultura ci la smecherii lui gen Chiriac si au fost folositi prin Festivalul de teatru pentru campania PNL. Rusine.

Lasă un comentariu